Kapcsolódó cikkek

Alvó zsírégetők

Téma: Életmód Zsírégetés és alvás — erre a mondatra sokan felkapják a fejüket, pedig az anyagcsere és az éjszakai pihenés között szoros az összefüggés.

clio 172 fogyás

Tényleg hízunk, ha fogyás mellkasi fájdalom alszunk eleget? Valóban kövérré tehet az alváshiány? A fogyni vágyók jellemzően arról beszélnek, hogy a mozgás szükséges a kívánt eredmények eléréséhez.

bethany walton fogyás

A mozgástól, a heti pár edzéstől várják a zsírégetést. Mások arra panaszkodnak, hogy hiába sportolnak, gyötrik magukat, izzadnak és erőlködnek, nem tudnak jelentős súlyveszésről beszámolni.

férfi fogyókúra 50 felett

Valószínűleg ők sincsenek tisztában a zsírégetés és alvás közötti kölcsönhatással. Miért nem célravezető koplalás? Azt hiszik, ha nem esznek rendesen, a szervezet majd hozzányúl a zsírokhoz és le fognak fogyni. Aztán meglepődve tapasztalják, hogy igen, van súlyvesztés, de ez lötyögős, tónustalan izomzathoz vezet, a zsír megmarad, az alatta alvó zsírégetők izomzat pedig elvész.

Kamillatea

Tisztázni kell, hogy a testmozgás, és a testedzés két külön fogalom. Az első arról szól, hogy a testünket alaposan átmozgatjuk a megfelelő mozgásformával és intenzitással, nem erőltetjük meg, mindezt azért, hogy olajozott legyen, és ne rozsdásodjon be. A testedzés célja, hogy a test erősebb legyen, alkalmazkodjon a növekvő igénybevételhez, nagyobb izmokat növesszen, megnövelje az állóképességet.

súlycsökkentő alkalmazások Windows 10 hez

Alvó zsírégetők és zsírégetés A testedzés és sportolás közben valójában nem történik zsírégetés. Először a májban és izomszövetekben tárolt cukor ég el, majd az izomfehérjék lebontása következik.

Az Ön böngészője nem támogatja a javascriptet kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!

Az izom lebontása azért fontos, mert a pihenési periódusban a szervezet erősebb izmokat épít a lebontottak helyett. A mozgás segít abban is, hogy hatékonyabb legyen a vérkeringés, jobban aludjunk, gyorsítja az anyagcserét, fokozza az izmok vérellátását, növeli az oxigénfelvételt.

ed sheeran fogyni

A fogyókúrák, koplalások esetében is hasonló a folyamat: a saját cukorraktárak elégetése, majd az izomfehérje lebontása csak itt nincs megfelelő tápanyag, hogy újra felépüljön a lebontott izomzat.

Tehát egyik sem igazán alkalmas a zsírégetésre.

askmen fogyás

A zsír éjjel ég A szervezet valójában éjszaka éget zsírt. A mélyalvási periódusokban történik mindez, így ennek hiányában a zsírégetés nem működik.

További cikkeink a témában

Ha felszínesen alszunk, ha többször felébredünk, vagy ha élénken álmodunk, és reggel még emlékszünk is rá, akkor nem történik alvó zsírégetők. A test órában működik, dolgozik, éjszaka sem áll le.

Ráadásul még a mérleg is hízeleg nekünk, hiszen reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően. Ha hagyjuk, hogy az anyagcserénk alvás közben zavartalanul végezze a munkáját, az nem csak a zsírégetést segíti elő, hanem a […] Egy kiadós pihenés után általában szebbnek látjuk magunkat a tükörben, sőt, alvó zsírégetők fittebb testet is kaptunk volna. Ha hagyjuk, hogy az anyagcserénk alvás közben zavartalanul végezze a munkáját, az nem csak a zsírégetést segíti elő, hanem a nyirokerek kiürülését és a kötőszövetek regenerálódását is. Inzulin: vétkes vagy áldott? No de mit kell tenni ahhoz, hogy a testünk éjjel is dolgozzon az alakunkon?

Kiválaszt, méregtelenít, szöveteket épít újra, regenerálódik, energiával töltődik fel, elégeti a felesleges zsírokat, hogy a nappali üzemmódra alaposan felkészüljön.

Az alvás tehát rendkívül fontos az egészséges test szempontjából. Ha fogyni akarunk, egészségesek akarunk lenni, szükségünk van napi 7 óra pihentető alvásra.

REGGELI MEDITÁCIÓ l Induljon tökéletesen a reggel !

És szükségünk van naponta valamennyi mozgásra. A mozgás csökkenti a stresszhormon szintet, a kellemes fáradtság az alváshoz vezető egyik út, és segíti az anyagcsere folyamatokat.

Tudja meg, hogy mit kell tennie a jó alvásért?!

  • Fogyás de hiv negatív
  • Nottevit Skinny Sleep - Jól alszom, jól érzem magam, jól nézek ki!

Tudja meg, hogy milyen mozgásformára és milyen intenzitásúra van szüksége?! Tudja meg, hogyan érheti el a zsírégetési fázist?! Jelentkezzen most egy ingyenes konzultációra! További cikkek és megoldás a Testszerviz blog oldalon!