Hogy lehet szülés után lefogyni?

Fogyás szoptatás 3 hónap után. Hízni vagy fogyni a szoptatás után

Frissítve: Forrás: babaszoba.

10 szuper tipp, hogy visszanyerd az alakod szoptatás után! Fogyókúráznod sem kell

Sajnos attól még, hogy szoptatsz, nem fog automatikusan leolvadni a felesleg. A következő tippekkel azonban rásegíthetsz a folyamatra! Mások szerint viszont épp, hogy nehezen megy a fogyás, ha anyatejjel táplálják a babájukat.

fogyás szoptatás 3 hónap után

A szoptatás valóban éget kalóriát - körülbelül et naponta, hogy pontosak legyünk. Azonban az igazsághoz hozzátartozik, hogy ettől függetlenül nem biztos, hogy turbófokozaton égetjük a zsírt ebben az időszakban, ugyanis a szoptatás sajnos remek étvágyjavító is. A kialvatlan, éhes kismamák pedig hajlamosabbak egyszerű szénhidrátbombákkal csillapítani az étvágyukat - emiatt pedig sokan egy dekát sem fogynak, vagy esetleg még híznak is a szoptatás alatt.

Fogyókúra szoptatás alatt

Jó 9 hónap kellett ahhoz, hogy felkússzanak azok a pluszkilók, ezért adj magadnak legalább ugyanennyi időt, hogy meg is szabadulj tőlük. Leginkább egy katonai kiképzőtáborhoz lehetne hasonlítani. Ezért ebben az időszakban koncentrálj inkább a babádra, mintsem, hogy a súlyod miatt aggódj.

fogyás szoptatás 3 hónap után

Ilyenkor alkalmazkodsz testileg és lelkileg az új babás életedhez, szemed fénye pedig egyáltalán ahhoz, hogy megszületett erre a bolygóra.

A fogyókúrával járó stressz az utolsó dolog, amire ilyenkor hep c fogyást okoz van.

A reggeli cukros kukoricapelyhet pedig cseréld le mandulatejben főtt zabkására.

7 szuper stratégia, hogy felgyorsítsd a fogyást szoptatás alatt

A keményítőtartalmú zöldségek, mint például a sült burgonya vagy édesburgonya is nagyszerűen csillapítják a szénhidrátok utáni sóvárgást. A barna rizs vagy a vadrizs szintén nagyon jó köretek ebben a kívánós időszakban. Készülj rá Egy kis előre tervezéssel megkönnyítheted a saját dolgod. Tarts előre meghámozott és felszelelt gyümölcsöket és zöldségeket a hűtődben.

Hízni vagy fogyni a szoptatás után

Készíts olyan egyszerű egytál ételeket, amiket kisebb porciókban le tudsz fagyasztani, és később csak ki tudsz kapni a mélyhűtőből. A chipseket, sütiket, kekszeket fogyás szoptatás 3 hónap után inkább hagyd a szupermarket polcain, hiszen ha nincs otthon, nem is fogsz belőlük habzsolni.

fogyás szoptatás 3 hónap után

Kevesebb prolaktin képződik, ami egy olyan hormon, ami a tejtermelést szabályozza. Ezért megelőzésképpen hat kisebb étkezést iktass be egy nap, hogy szinten tartsd a hormonműködésed.

Csökkentsd a kalóriabevitelt - de ne túlságosan Szoptatás alatt is csökkentheted az energiabeviteled. Ez teljesen rendben van, amíg megvan a napi kalória és mindez változatos, tápanyagokban gazdag ételekből származik.

Mozogj Szülés után hat hetet mindenképp várj a komolyabb sportolással!

Szülés után: SZOPTATÁS, a HAS regenerációja és tippek a gyermekágyi időszakra

Ezután viszont szabad az út, ha te is késznek érzed magad rá. Azonban amennyiben komolyabb, kimerítő edzésekbe fogsz fontos, hogy sportolás előtt fél órával egyél valamilyen egészséges szénhidrátfélét.

Szoptatás fogyás 3-6 hónap. Szolgáltatások

Ezért ne keseredj el, ha lassabban nyered vissza a szülés előtti formád, mint a legfelkapottabb celeb mamik. Ami nagyszerű, hogy a saját életmódodhoz igazíthatod, hogy inkább csökkented a kalóriabevitelt vagy többet mozogsz a fogyás érdekében.

Ha tehát nem szeretnél megválni a kedvenc ételeidtől, néhány adag plusz babás sétával ellensúlyozhatod az energiabeviteled.