Fehérjediéta – 1 hét, mínusz 2 kg! | Diéta és Fitnesz

Gyors fogyás fehérjével, A fehérje diéta - Mit érdemes tudni róla?

Keress receptre vagy hozzávalóra

A fehérje-diéta napjaink egyik legnépszerűbb fogyókúrás módszere, ami annak köszönhető, hogy nagyon egyszerű, ugyanakkor gyors és valóban hatékony. Ha egy fogyókúra során keveset eszel, előbb-utóbb kimerülnek tápanyagtartalékaid, kórosan fáradttá válhatsz, legyengülhet immunrendszered, és ami különösen bosszantó: szervezeted a zsírpárnák helyett az izomtömeget kezdi el lebontani.

A megfelelő mennyiségű fehérjebevitellel azonban arra ösztönzöd szervezetedet, hogy onnan próbáljon meg energiát szerezni, ahonnan te is szeretnéd, vagyis maximalizálja a zsírégetést. Ezért hatékony a fehérje diéta A minőségi fehérjében gazdag táplálkozás emellett felgyorsítja a kalóriaégetést, segít regenerálódni szervezetednek, megerősíti immunrendszeredet, és nem utolsósorban sokkal hatékonyabb az éhség leküzdésében, mint például a szénhidrát vagy a cukrok.

Persze a fokozott fehérjebevitel kapcsán nem kell rögtön az izmaik közül alig kilátszó body-builderekre gondolnod. A fehérje — mint ahogy a protein szó jelentése is bizonyítja — elsődleges fontosságú a szervezeted számára, azonban ezt sem kell túlzásba vinni.

gyors fogyás fehérjével mi segít a fogyásban gyorsan

A fehérje-diéta alapja a csökkentett szénhidrát- és zsírmennyiség, illetve a napi fehérjebevitel fokozása például tejtermékekkel, sajttal, illetve sovány húsok fogyasztásával. A diéta hatékonyságát segíti elő az is, hogy a legtöbb fehérjében gazdag ételnek nagyon alacsony a szénhidrát- és a telített zsírsav tartalma. Mit érhetsz el a diétával?

gyors fogyás fehérjével hogyan fogyhatok terhesen

Könnyű súlyvesztés — egy hét alatt körülbelül három kiló; teljesítőképességed javul; izomtömeged megőrzésével gyors fogyás fehérjével, pont onnan, ahonnan kell; feltöltődsz energiával; könnyebben szállsz szembe a stresszel. Mintaétrend Reggeli: két darab lágy tojás sóval és borssal, 2 dl zsírszegény tej.

Tízórai: egy gyors fogyás fehérjével zsírszegény gyümölcsjoghurt. Ebéd: grillezett csirkehús brokkolival.

gyors fogyás fehérjével megmagyarázhatatlan fogyás és memória problémák

Vacsora: saláta főtt tojásból, zöldsalátából, paradicsomból és uborkából. Tízórai: fél csésze mandula, egy sárgarépa. Ebéd: grillezett pulykamell, egy csésze párolt brokkoli vagy kelbimbó.

A 6 legjobb fehérjeforrás gyors fogyáshoz

Uzsonna: gyümölcs ízlés szerint, 2 dl zsírszegény tej. Vacsora: zöldségsaláta zsírszegény sajttal. Reggeli: alacsony zsírtartalmú müzli, 2 dl zsírszegény tej.

gyors fogyás fehérjével 4 hetes fogyás kihívás

Ebéd: spenótfőzelék két tojással. Uzsonna: fél csésze mandula vagy mogyoró.

gyors fogyás fehérjével alsó ab zsírégető

Vacsora: babsaláta. Reggeli: 2 dl zsírszegény tej, egy banán. Ebéd: tonhalas szendvics sajttal, paradicsommal, tojással.

gyors fogyás fehérjével az epoc hogyan éget zsírt

Uzsonna: egy alma, 2 dl zsírszegény tej. Vacsora: egy pohár kefir, egy paradicsom.