Először kérlek ellenőrizd hogy Garanciális meghibásodás történt e.

A kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról az allábi Fogyastóvédelmi felületen olvashat részletesebben. 

A telefonon közölt szóbeli panaszt egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a panaszjegyzőkönyv rögzítése során kezelőinktől fogod megtudni.

A vételár visszafizetése függ az adott fizetőeszköztől, és a rendelés lemondásának körülményétől is. 

Ebben az esetben mindenképpen vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a a +36 1 920 1115 -ös telefonszámon, illetve az alábbi felületen a rendelésed bizonylatszámának megadásával. 

Az Hermelyn.hu 2018. május 2 -től e-számla formájában biztosítja Számodra az előre fizetésről kiállított előlegszámlát, valamint minden olyan rendelés végszámláját, ahol az átvétel módja szállítás, legyen szó házhoz vagy szerződött átvételi pontjaink valamelyikére történő szállításról. A rendelésed feldolgozása után, és az elektronikusan kiállított számlák kiállítását követően, néhány percen belül e-mail üzenetben értesítünk és a jogszabály által meghatározott elővülési ideig  egy közvetlen számlázz.hu -s linket biztosítunk a letöltéshez.

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! 

Amennyiben nem a te csomagod érkezett, akkor ne vedd át, hanem jelezd ügyfélszolgálatunk felé a +36 1 920 1115 -ös telefonszámon, illetve az alábbi felületen! 

Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös telefonszámon vagy az alábbi felületen! 

Elsősorban kiemelten kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a GLS futárnál vagy boltosnál!

Ezt követően kérlek ellenőrizd bejelentkezve a saját fiókodban a megendelésedet, hogy a keresett termék feltűntetésre került a megrendeléseden. 

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen - a futár vagy boltos jelenlétében - kerül rögzítésre.

A Hermelyn.hu online áruházunkban, vagy telefonon leadott rendelésed esetén, nincs lehetőséged megtekinteni a vásárolt terméket, így biztonságot nyújt Számodra a jogszabályok által biztosított 14 napos elállási jog, amit mi kitoltunk 30 napra. Ha a termék mégsem nyerte el a tetszsedet és megfelelsz az elállási jog feltételeinek*, úgy azt az átvételt követően 30 napon belül bármikor jelezheted és visszaküldheted** számunkra.