A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen - a futár vagy boltos jelenlétében - kerül rögzítésre.

Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 920 1115 -ös telefonszámon vagy az alábbi felületen!

 

A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.