Elsősorban kiemelten kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a GLS futárnál vagy boltosnál!

Ezt követően kérlek ellenőrizd bejelentkezve a saját fiókodban a megendelésedet, hogy a keresett termék feltűntetésre került a megrendeléseden. 

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 920 1115 -ös telefonszámon vagy az alábbi felületen!

 

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék cikkszámát!

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.