A telefonon közölt szóbeli panaszt egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a panaszjegyzőkönyv rögzítése során kezelőinktől fogod megtudni.

Telefonon közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

 

Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül megvizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk a bejelentéskor használt e-mail vagy postai címre. Írásbeli panaszodat az info(kukac)hermelyn(pont)hu e-mail címre is elküldheted, azonban kérjük, hogy ezen e-mail címet kizárólag panaszbejelentésre használd.

 

Postacím: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 18.

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.