Először kérlek ellenőrizd hogy Garanciális meghibásodás történt e.

A kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról az allábi Fogyastóvédelmi felületen olvashat részletesebben. 

Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a hozzánk a 36 1 920 1115 -ös telefonszámon tudod elérni vagy írásban, az alábbi felületen.!

 

Mire nem érvényes a Garancia?

  • Helytelen használat, szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A tudtunkon  kívül  kívül végzett beavatkozás, javítás, átalakítás 
  • Természetes elhasználódás.

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.