GLS Hungary belföldi rendeltetésű csomagok esetén háromszor kísérli meg a kézbesítést. 

Házhozszállítás esetén amennyiben mindhárom kézbesítési kísérlet meghiúsul a csomagot a GLS nekünk szállítja vissza. GLS CsomagPont és GLS Automata kézbesítés esetén, amennyiben a címzett 5 munkanapon belül nem jelentkezik a csomagjáért, úgy az visszaszállításra kerül a csomagcímkén megadott feladónak.

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben a GLS futár! 

Online és telefonon leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld számodra, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelésed állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhatsz személyes fiókodon keresztül is. Belépés után a Személyes oldalad  RENDELÉSEIM menüpontjában követheted nyomon nyitott megrendeléseidet, és azok aktuális státuszát is láthatod.