Online és telefonon leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld számodra, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelésed állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhatsz személyes fiókodon keresztül is. Belépés után a Személyes oldalad  RENDELÉSEIM menüpontjában követheted nyomon nyitott megrendeléseidet, és azok aktuális státuszát is láthatod.

Ha átadtuk már a csomagot a futárnak, a GLS Rugalmas kézbesítésének köszönhetően e-mail -ben értesítést fogsz kapni a csomag szállítási napjáról és a csomagszámról, illetve a szállítás napján SMS -ben megkapod a futár telefonos elérhetpségét illetve azt a 3 órás időablakot amikor a futár érkezni fog a megrendelt termékeddel.

 

Ha nem tudsz a megadott napon a helyszínen tartózkodni, csak hívd fel a GLS Futárszolgálatot és kérd másik időpontra a kézbesítést.

 

GLS Telefonszám: +36 1 802 0265    GLS Mobil: +36 20 890 0660  munkanapokon 07 - 20h -ig

 

Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

  

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.