GLS Hungary belföldi rendeltetésű csomagok esetén háromszor kísérli meg a kézbesítést. 

Házhozszállítás esetén amennyiben mindhárom kézbesítési kísérlet meghiúsul a csomagot a GLS nekünk szállítja vissza. GLS CsomagPont és GLS Automata kézbesítés esetén, amennyiben a címzett 5 munkanapon belül nem jelentkezik a csomagjáért, úgy az visszaszállításra kerül a csomagcímkén megadott feladónak.

A GLS Rugalmas kézbesítésének köszönhetően e-mail -ben értesítést fogsz kapni a csomag szállítási napjáról és a csomagszámról, illetve a szállítás napján SMS -ben megkapod a futár telefonos elérhetpségét illetve azt a 3 órás időablakot amikor a futár érkezni fog a megrendelt termékeddel.

 

Ha nem tudsz a megadott napon a helyszínen tartózkodni, csak hívd fel a GLS Futárszolgálatot és kérd másik időpontra a kézbesítést.

 

GLS Telefonszám: +36 1 802 0265    GLS Mobil: +36 20 890 0660  munkanapokon 07 - 20h -ig

 

Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

 

 

Ez nem segített. Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak

Nem segített? Vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 1115 -ös számon a hét minden napján 8:30 - 16 óra között.